loading...
سایت تفریحی وسرگرمی تازه ها
امیر بازدید : 126 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

Pioneer Lands یک بازی منحصربه‌فرد است که ترکیبی شگفت‌انگیز از شبیه‌سازی کسب و کار و استراتژی را در دنیای وسترن قدیمی امریکا ارائه می‌کند! یک بازی وسترن سرگرم‌کننده واقعی!

این بازی داستانی درباره پیشگامان شجاعی است که در امریکای قدیم زندگی می‌کردند. شما یکی از اولین‌هایی هستید که عازم غرب و انواع ماجراجویی‌ها شده است. مأموریت شما این است که زمین‌های جدید را توسعه دهید! هشت مکان منحصربه‌فرد، ۹۹ مرحله و تعداد باورنکردنی از وظایف مختلف را کشف خواهید نمود که همه آن‌ها به تفکر استراتژیک نیاز دارند!

ویژگی‌ها :

ترکیبی منحصربه‌فرد از شبیه‌ساز کسب و کار و استراتژی

۹۹ مرحله گیم‌پلی جذاب

دارای ۲۳ نوع منابع مختلف

سیستم منحصربه‌فرد دستاورد

مزرعه منحصربه‌فرد خودتان را بسازید!

مجموعه‌ای از کلیپ‌های ویدیویی طنز

....

امیر بازدید : 140 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

رهبران قدرت‌های بزرگ دنیا و شخصیت‌های بامزه دیگر در انقلاب رنگی منتظر شما هستند! در بازی Strategy Color Revolution بهترین استراتژی را توسعه دهید و دنیا را تسخیر کنید!

این بازی استراتژی بلادرنگ را با شبیه‌سازی لابی سیاسی ترکیب می‌کند. شما یکی از پیشگامان انقلاب جهانی هستید که توسط یکی از رهبران ملی استخدام شده تا طرز فکر او را ترویج دهد.

از میان یکی از ۱۰ طرز فکر منحصربه‌فرد انتخاب کنید تا آن را ترویج داده، در دنیا گسترش دهید و برای دستاوردهای خود جایزه کسب نمایید.

ویژگی‌ها :

بیش از ۱۰۰ مهارت، که به شما امکان می‌دهد یک داستان منحصربه‌فرد ایجاد نمایید

دستاوردها و مجموعه‌های درون بازی

جدول امتیازات جهانی

۱۰ رهبر قابل شناسایی که هریک دارای ایده منحصربه‌فرد می‌باشد

افراد مشهور و دیگر شخصیت‌های رسانه

گرافیک زیبا و جوک‌های عالی

دارای دو حالت بازی هیجان‌انگیز

....

امیر بازدید : 174 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

در بازی کارتی Shadowverse قدرت بیش از ۴۰۰ کارت را احضار کنید، کارت‌هایی که هریک از آن‌ها به طرز زیبایی توسط هنر فانتزی سبک انیمه نمایش داده شده اند.

این نسخه از بازی به صورت ماد به شما ارائه شده و در آن ضربات با تخریب بسیار بیشتری اعمال می‌شوند.

ویژگی‌ها :

استراتژی مناسب را انتخاب کرده و به وسیله تکامل و دیگر مکانیک‌های نوآورانه بازی، ضربه بزنید

تسلط خود را از هنرهای سری در نبردهای طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده نشان دهید

در هفت داستان که کاملاً با صدا بیان شده به ماجراجویی بپردازید. هریک از داستان‌ها دارای چالش‌های شگفت‌انگیز مخصوص به خود می‌باشد. یک دنیای جدید عجیب و غریب در انتظار شماست!

بی‌شمار ترکیب کارت‌ها شما را بر روی صندلی خود خواهد نشاند!

....

امیر بازدید : 303 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

Emblazon – 2 players یک بازی استراتژیک است که در آن دو بازیکن می‌توانند بر روی یک دستگاه بازی را انجام دهند. (با یک دوست خود یا کامپیوتر به رقابت بپردازید.)
بر اساس آیین هندوی باستان، با کشورها و قلمروهای مختلف به نبرد بپردازید تا برتری خدایی را کسب نمایید! برای تجربه تک‌نفره، در نقش شاهزاده Xyaatharan بازی کنید و عازم سفری از اندوه و وحی شوید. از نیروهای مختلف مانند دانشمند، شمشیرزن، سواره‌نظام، موجودیت‌های دیگر در دنیا (شیاطین، ارواح، اژدهاها)، ارواح طبیعت و غیره استفاده کنید!....

امیر بازدید : 203 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

Guardians of Valor نام بازی جذابی در سبک استراتژیک مخصوص سیستم عامل اندروید بوده و به دست Empire Studios در گوگل پلی منتشر شده است. این عنوان که به تازگی با قیمت ۴.۹۹$ بر روی این شبکه قرار گرفته، با استقبال بسیار خوبی از سمت کاربران مواجه شده است. نمره میانگین ۴.۸/۵ نشانگر این استقبال کم نظیر می باشد.

امیر بازدید : 157 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

 

March of Empires یک بازی جدید از کمپانی معروف Gameloft در سبک استراتژیک بوده که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. نبرد های کلاسیک در چند صد سال پیش بین امپراطوری های بزرگ آغاز شده است. آیا می توانید به عنوان یکی از برترین امپراطوری ها، این نبرد ها را به نفع خود به اتمام برسانید و بقیه سرزمین ها را به تصرف در بیاورید؟

تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلودآهنگ هاي جدید،بيوگرافي وعکس بازيگران وخواننده ها,داستان وحکايت,دانلودبازي اندرويد،آشپزی،آرایش وزیبایی،مدولباس و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    هرچند روزيکباربه سايت تازه هامراجعه ميکنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4347
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 395
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,180
  • بازدید ماه : 3,126
  • بازدید سال : 24,940
  • بازدید کلی : 2,870,370