loading...
سایت تفریحی وسرگرمی تازه ها
امیر بازدید : 368 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

ملکه در بستر مرگ خود اعلام کرد که زمانی که فوت کرد، همه جادو همراهش خواهد مرد. اما همچنین پیشگویی کرد که روزی، آخرین وارث زنده‌اش باز خواهد گشت و سرزمین را بازیابی خواهد کرد تا به شکوه گذشته‌اش بازگردد. سالیان قبل، پدر شما عازم کاوش قلعه نیمه‌شب شد و از آن موقع خبری از او در دست نیست. حالا، یک منظره عجیب را از او در رویاهای خود مشاهده می‌کنید، که شما را به نجات فرا می‌خواند!

در بازی Midnight Calling Anabel (Full) پدر شما یک سری سرنخ‌های پنهان را بر جای گذاشته تا به شما در سفرتان در پیدا کردن او کمک کند. به کمک دوست خفاش کوچک خود در شهر راکویل به جستجو بپردازید و اسرار را کشف نمایید!

ویژگی‌ها :

در صحنه‌های اشیاء پنهان ترسناک مأموریت پدر خود را ادامه دهید

با حل پازل‌ها و بازی‌های کوچک ترسناک، پتانسیل خود را کامل آزاد نمایید

هزاران اشیاء پنهان را پیدا کرده، ده‌ها بازی کوچک و پازل را حل نمایید

در این نسخه از بازی به همه جوایز شگفت‌انگیز و گیم‌پلی اضافه دسترسی دارید....

امیر بازدید : 145 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

به Dreamland خوش آمدید، یک پارک تفریحی متروکه که پر از تله‌های خطرناک و سواری‌های شکسته است و مناسب کودکان نمی‌باشد. همچنین شامل یک راز ترسناک است… کوتوله شرور که آنجا زندگی می‌کند با جمع‌آوری ارواح کسانی که جرئت می‌کنند وارد پارک شوند، روزهای خود را روشن می‌نماید، و برنامه دارد تا روح شما را نیز بگیرد.
تنها شما می‌توانید دنیا را از شر وجود او پاک کنید، اما این کار آسان نخواهد بود. تله‌های او منتظر شما هستند. نیازمند این خواهید بود تا با جستجوی چیزهای مفید در پارک راه خود را پیدا کنید. باید تعدادی از قفل‌ها را باز کنید، در گردو بازی کلاهبرداران را شکست دهید، توپ کشتی دزدان دریایی را شلیک کنید و کارهای دیگر.
ویژگی‌ها :
داستان ترسناک و جذاب
پر از جستجوها برای اشیاء پنهان و بازی‌های کوچک گوناگون
جو شگفت‌انگیز از وحشت کودکان
دارای مکان‌هایی با طراحی عالی
صداگذاری و موسیقی زمینه حرفه‌ای

....

امیر بازدید : 147 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

شایع شده که کسی ملک Ravenhearst را خریده و به دنبال این است تا آن را بازسازی و به یک موزه تبدیل کند. شما توسط ملکه اعزام شده‌اید تا موضوع را بررسی نمایید، اما زمانی که می‌رسید به نظر می‌آید بازرس قبلی که برای جاسوسی فرستاده شده بوده، مفقود شده است.

در بازی ماجراجویانه (MCF: Key To Ravenhearst (Fullسعی کنید متوجه شوید چه دسیسه‌ای در جریان است؟

به نظر می‌رسد همه کارگران نیز پس از اتمام کار ساخت و ساز ناپدید شده‌اند. آیا توسط مالکان جدید ربوده شده‌اند، یا تهدید ارواح باعث این اتفاق شده است؟ مراقب باشید، شاید شما نفر بعدی باشید!

از طریق حل پازل‌های مرموز و بازی‌های کوچک ترسناک سعی کنید طرح مرد دیوانه را خنثی کنید.

هزاران اشیاء پنهان را بیابید و ده‌ها بازی کوچک و پازل را حل نمایید.

در این نسخه از بازی به جوایز شگفت‌انگیز و گیم‌پلی اضافه دسترسی خواهید داشت!....

امیر بازدید : 231 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

Reborn یک بازی فوق العاده زیبا و پر طرفدار در سبک بازیهای اکشن و جنگی که محصول شرکت بازیسازی GAMEVIL برای دستگاههای اندرویدی میباشد

این بازی در گوگل پلی اندروید دارای امتیاز ۴٫۲ از ۵ است و تا این لحظه بیش از ۵ میلیون بار از مارکت اندروید توسط کاربران دانلود شده که نشان میدهد بازی بسیار محبوب و پر طرفدار میباشد

امیر بازدید : 183 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

بازی ترسناک سلندرمن به همراه دیتا - امتیاز در گوگل پلی 4.5 از 5.0

بازی سلندرمن یا همان مرد قد بلند که این بار با نامSlender Man Origins 2 Saga HD در سایت تازه هامعرفی و برای دانلود قرار گرفته است و از سری بازیهای ترسناک و رازآلود است که در آن وارد دنیایی تاریک و ترسناک می شود و باید دنبال مرد قد بلند بگردید 

امیر بازدید : 266 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

بازی اندروید UNDEAD RESIDENCE یکی از جذاب ترین بازی های ترسناک در اندروید است که به تازگی منتشر شده است و در مارکت گوگل با قیمت 1 دلار به فروش می رسد, بازی با گرافیک سه بعدی ارائه شده است و شما در بازی باید تلاش کنید تا زنده بمانید و با مردگان متحرک مبارزه کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلودآهنگ هاي جدید،بيوگرافي وعکس بازيگران وخواننده ها,داستان وحکايت,دانلودبازي اندرويد،آشپزی،آرایش وزیبایی،مدولباس و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    هرچند روزيکباربه سايت تازه هامراجعه ميکنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4347
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 305
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,090
  • بازدید ماه : 3,036
  • بازدید سال : 24,850
  • بازدید کلی : 2,870,280