loading...
سایت تفریحی وسرگرمی تازه ها
امیر بازدید : 218 جمعه 07 خرداد 1395 نظرات (0)

 

عارف عارف کیا خواننده لس آنجلسی در مصاحبه ای با شبکه ی ماهواره ای طپش گفت که قبل از انقلاب قصد ازدواج با «گوگوش» را داشته است وی افزود : من به خواستگاری گوگوش رفتم و خانواده هایمان نیز باهم ملاقات کردند....

 

افشاگری عارف از اعتیار گوگوش

 

عارف عارف کیا خواننده لس آنجلسی در مصاحبه ای با شبکه ی ماهواره ای طپش گفت که قبل از انقلاب قصد ازدواج با «گوگوش» را داشته است وی افزود : من به خواستگاری گوگوش رفتم و خانواده هایمان نیز باهم ملاقات کردند.

 

 

این خواننده مشهور اضافه کرد: وقتی من و گوگوش برای آژمایشان معمول پیش از ازدواج، به ازمایشگاه رفتیم، متوجه شدم او کوکائینمصرف می کند، برای همین همه چیز بهم خورد فائقه آتشین یا گوگوش یکی از خوانندگان مشهور قبل از انقلاب است که نزدیک به دو دهه پیش، کشور را به مقصد آمریکا ترک کرد.

 

بیوگرافی

 

عارف عارف‌ کیا متولد ۲۵ مرداد ۱۳۲۰ در تهران از خوانندگان مشهور و پیشکسوت موسیقی پاپ است که به سبک خواننده‌های اپرا می‌خواند وی آفرینندهٔ سبک خاصی در موسیقی پاپ ایران است که پیش از آن سابقه نداشته، بعدها این سبک خاص در میان مردم به نام ته‌حنجره‌ای شهره ش به همین خاطر، عارف با لقب «حنجره‌طلایی» شناخته می‌ شد

 

فائقهٔ آتشین با نام هنری گوگوش متولد ۱۳۲۹ در تهران خواننده و هنرپیشه است او به شاه‌ ماهی موسیقی ایران در قبل از انقلاب مشهور بود

منبع فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلودآهنگ هاي جدید،بيوگرافي وعکس بازيگران وخواننده ها,داستان وحکايت,دانلودبازي اندرويد،آشپزی،آرایش وزیبایی،مدولباس و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    هرچند روزيکباربه سايت تازه هامراجعه ميکنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4347
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 462
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 462
  • بازدید ماه : 1,431
  • بازدید سال : 34,194
  • بازدید کلی : 2,879,624