loading...
سایت تفریحی وسرگرمی تازه ها
امیر بازدید : 137 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)

زندگینامه کامل کاوه سماک باشی در ادامه مطلب....

همتولد فروردین سال ۱۳۵۹ در رشته ی مهندسی مکانیک تحصیل کرده ام، یک خواهر کوچکتر از خودم به اسم «تارا» دارم، در یک خانواده دوست‌داشتنی و بسیار با محبت بزرگ شدم. پدرم محمود سماک‌باشی از صدابردارهای قدیمی و مادرم هم فرهنگی است.

دوران کودکی کاوه سماک‌باشی

وقتی بچه بودم خیلی شیطون و بازیگوش بودم، تو مدرسه هم همیشه جزو شیطون‌ترین بچه‌ها بودم چند باری هم به خاطر همین شیطنتم از کلاس اخراج شدم، اما چون بچه درسخوانی بودم هر بار بخشیده می‌شدم.



خصوصیات اخلاقی کاوه سماک‌باشی

در کل آدم جدی هستم و برعکس نقش‌هایی که تا به حال ایفا کردم اصلا احساساتی و خیلی اهل شوخی کردن نیستم اما خدا نکند، روی دنده شوخی کردن بیفتم آن وقت… اصلا اهل غیبت کردن نیستم و تا به حال هم بد کسی رو نخواستم برعکس چهره‌ام، آدم متکبر و مغروری هم نیستم!

شهرت کاوه سماک‌باشی

اکثر کسانی که وارد حرفه بازیگری می‌شوند میل به دیده شدن در آنها وجود دارد، شهرت، دنیای عجیبی است و در آن کشش خاصی وجود دارد با تمام مشکلاتی که وجود دارد من شهرت را دوست دارم اما گاهی اوقات شهرت باعث می‌شود آدم در مکان عمومی معذب باشد. من مدت‌هاست که از غذا خوردن در رستوران لذت نمی‌برم چرا که مجبورم سنگینی نگاه دیگران را دائم احساس می‌کنم. اوایل وقتی به بیرون می‌رفتم و می‌دیدم آدم‌هایی را که من نمی‌شناسمشان خیلی راحت با من برخورد می‌کنند و با من صمیمی هستند برایم جالب حتی عجیب بود اما الان با این قضیه به خوبی کنار آمدم.

خوانندگی کاوه سماک‌باشی

من دوستان خواننده زیادی دارم، خودم هم یک ته صدایی دارم و چند سال قبل هم تیتراژ یک برنامه تلویزیونی به اسم رژان را خواندم، اما خب الان تصمیم گرفتم تمرکزم را تنها روی بازیگری‌ام بگذارم چرا که فعالیت در دو زمینه باعث می‌شود که تمرکز از بین برود و نتوانم در هیچ کدام موفق شوم به همین خاطر ترجیح دادم که فعلا تمرکزم را روی بازیگری بگذارم.


کاوه سماک باشی : نمیدانم چرا مردم حرف زدن با دهان پر را بد میدانند ولی حرف زدن با مغز خالی را نه !!!!

منبع جدیده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلودآهنگ هاي جدید،بيوگرافي وعکس بازيگران وخواننده ها,داستان وحکايت,دانلودبازي اندرويد،آشپزی،آرایش وزیبایی،مدولباس و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    هرچند روزيکباربه سايت تازه هامراجعه ميکنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4347
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 1,316
  • بازدید سال : 34,079
  • بازدید کلی : 2,879,509