loading...
سایت تفریحی وسرگرمی تازه ها
امیر بازدید : 262 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

محمود پاک نیت و مهوش صبرکن زوج بازیگری که ۴۰ سال در کنار بکدیگر با آرامش و بدون جنجال های بازیگران امروزی به زندگی خود وفادار بودند و دراین مدت بازی های بیاد ماندنی در نقش های گوناگون از خود به یادگار گذاشتنه اند و همچنان در حال فعالیت هستند....

 

محمود پاک نیت و مهوش صبرکن زوج بازیگری که ۴۰ سال در کنار بکدیگر با آرامش و بدون جنجال های بازیگران امروزی به زندگی خود وفادار بودند و دراین مدت بازی های بیاد ماندنی در نقش های گوناگون از خود به یادگار گذاشتنه اند و همچنان در حال فعالیت هستند

محمود پاک نیت و مهوش صبرکن,بیوگرافی محمود پاک نیت

محمود پاک نیت و همسرش

همسر محمود پاک نبت,همسر مهوش صبر کن,زوج بازیگر

بیوگرافی محمود پاک نیت

 

محمود پاک‌ نیت متولد ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون، بازیگر است

 

او کارش را از سال ۱۳۴۸ در تئاتر شروع کرد سپس در سال ۱۳۵۲ بعنوان کارمند اداره کل فرهگ و هنر مشغول بکار شد، از سال ۱۳۶۷ بازیگری رو بصورت حرفه ای پیش گرفت و با سریال روزی روزگاری به محبوبیت دست پیدا کرد، او نقش های بیاد ماندنی در پدرسالار و پس از باران ایفا کرد و در سریال یوسف پیامبر نیز نقش حضرت یعقوب را بازی کرد

 

بیوگرافی مهوش صبرکن

همسر اول محمود پاک نیست

مهوش صبر کن متولد ۱۶ خرداد ۱۳۳۹ در شیراز، بازیگر است

 

او فعالیت حرفه‌ ای خود را از سال ۱۳۵۶ با تئاتر شروع و سال‌ ها تلاش کرده است تا به جایگاهی واقعی در این عرصه برسد صبرکن در سریال های مختلفی همچون «پس از باران»، «خانه‌ای در تاریکی»، «شب می‌گذرد» و «یوسف پیامبر(ع)» نقش‌ آفرینی کرده است

مصاحبه مهوش صبرکن , مصاحبه محمود پاک نیت

محمود پاک نیت و همسرش مهوش صبرکن

عکس دونفره محمود پاک نیت و همسرش مهوش صبرکن

نحوی آشنایی و ازدواج

 

پاک‌ نیت : سال ۵۶ در تئاتری به نام شاتره با خانمم آشنا شدم، شاتره گیاهی است که برای بیماران گرمازده بسیار مفید است و دمای بدن آنها را پایین می‌آورد من و همسرم آنجا با هم، همبازی بودیم من نقش پسر کارگر را بازی می‌کردم و همسرم نقش شازده خانم رو … تو همون تئاتر بود که یک دل، نه صددل عاشق ایشان شدم و بعد از دوسال هم ایشان جواب مثبت به ما دادند و ما زندگی مشترک‌مان را شروع کردیم.

 

مهوش صبرکن : در سال ۱۳۵۶ که سال آخر دبیرستان را می گذراندم و تازه فعالیتم را در این حرفه آغاز کرده بودم (۱۸ سالم بود)، در تئاتر «شاتره» نقش مقابل «محمود پاک نیت» را بازی کردم و همین تئاتر سبب آشنایی و ایجاد علاقه شد و در سال ۱۳۵۸ با هم ازدواج کردیم

 

دو پسر بنام مسعود و مهرداد که هردو +۳۰ سال دارند

زندگینامه مهوش صبر کن و همسرش محمود پاک نیت

عکس محمود پاک نیت و مهوش صبرکن

فرزندان محمود پاک نیت و مهوش صبرکن

زندگی زن و شوهری با عشق

 

پاک‌ نیت : ازدواج با همسرم یکی از بهترین تصمیمات زندگی من است و بدون شک من همه موفقیت‌ هایم را مدیون ایشان هستم، نوع نگاه ایشان به زندگی، مدیریت‌ شان در خانه و برخوردشان با من و بچه‌ ها بی‌ نظیر است و مطمئنا اگر ایشان همسرم نبودند من هیچ کدام از موفقیت‌ های فعلی‌ ام را نداشتم

 

صبرکن :ن گاه من و محمود به زندگی کاملا همسوست، دغدغه‌ هایمان یکی است و از همه مهمتر همدیگر را به خوبی می‌ فهمیم، او یک مرد بی‌ نظیر است و همیشه از اینکه ایشان را انتخاب کرده‌ام به خودم می‌ بالم

طلاق و جدایی محمود پاک نیت و مهوش صبرکن

عکس زن محمود پاکنیت

  ماجرای ازدواج محمود پاک نیت و مهوش صبرکن

عکس مهوش صبرکن و همسرش محمود پاک نیت

 منبع فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلودآهنگ هاي جدید،بيوگرافي وعکس بازيگران وخواننده ها,داستان وحکايت,دانلودبازي اندرويد،آشپزی،آرایش وزیبایی،مدولباس و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    هرچند روزيکباربه سايت تازه هامراجعه ميکنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4347
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 1,099
  • بازدید سال : 33,862
  • بازدید کلی : 2,879,292