loading...
سایت تفریحی وسرگرمی تازه ها
امیر بازدید : 142 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

عباس غزالی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۶۳ در تهران بازیگر است....

عباس غزالی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۶۳ در تهران بازیگر است

 

بچه های جنوب شهر تهران معمولا بچه های مستعدی هستند، او هم مانند همه بچه محل هایش بود،از همان کودکی هم خوب فوتبال بازی می کرد و هم به هنر علاقه ویژه ای داشت،پایش ازهمین طریق به یک کانون فرهنگی- هنری باز شد و جالب اینکه نام آن کانون نیز از حماسه کربلا عاریت گرفته شده بود،کانون «حر» شاید این اتفاقات یک نشانه باشد نشانه ای که حالا باعث شده از عباس غزالی یک جوان هنرمند مذهبی با باورهای خاص و ویژه بسازد.

 

 

نحوی ورود به عرصه بازیگری

 

او در بیمارستان معروف مهدیه واقع در میدان شوش به دنیا آمده است تحصیلات اش دیپلم ادبیات و علوم انسانی و رشته پیش دانشگاهی هنر دارد

 

من کلاس اول راهنمایی بودم که یک آگهی دیدم و این آگهی سیر زندگی مرا به طور  کامل تغییر داد. قضیه بازیگری بود برای یک قسمت از تئاتر، رفتم و شرکت کردم که از بین  ۱۵۰نفر ابتدایی ۳۰ نفر انتخاب شدند و من یکی از آنها بودم. رفته رفته این شمار کمتر شد و به ۱۰ نفر رسید که من هم جزو آنها بودم بالاخره رفتیم و تئاتر را اجرا کردیم، و من در استان جایزه گرفتم در همان جشنواره استانی، یکی از داوران به من گفت هنرپیشه موفقی می شوی

 

 

شهرت و ازدواج

 

عباس غزالی با نقش «بهروز» در سریال وضعیت سفید دیده شد و به شهرت رسید عاشق چوب هست از چوب حس می گیرد میزی می ساد طاقچه ای درست می کند و…عاشق خداوند است و میگوید : در یک خانواده کامًلا مذهبی بزرگ شده ام یاد گرفته ام خدا بهترین دوستم است، به قدری عاشق خدا هستم که اگر بفهمم راضی نیست بازی کنم،بازیگری را کنار می گذارم

 

عباس غزالی متاهل و ازدواج کرده است و شدیدا طرفدار تیم پرسپولیس میباشد

 

 

جوایز

 

 دریافت جایزه بازیگری از جشنواره استانی تهران برای نمایش

«مقصد آن بی‌گناه»؛ ۱۳۷۴ -۱۳۷۳

 

 دریافت جایزه بازیگری اول از بخش نوجوانان جشنواره کانون‌ های تهران برای نمایش

«خنجر»؛ ۱۳۷۸ – ۱۳۷۷

 

 دریافت جایزه بازیگری اول از بخش نوجوانان جشنواره دفاع مقدس برای نمایش

«زیر باران آهنی»؛ ۱۳۷۹-۱۳۷۸

 

 کاندیای نقش مکمل مرد در ۳۳ جشنواره فیلم فجر در فیلم سینمایی

اعترافات ذهن خطرناک من

 

 

منبع فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلودآهنگ هاي جدید،بيوگرافي وعکس بازيگران وخواننده ها,داستان وحکايت,دانلودبازي اندرويد،آشپزی،آرایش وزیبایی،مدولباس و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    هرچند روزيکباربه سايت تازه هامراجعه ميکنيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4347
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 1,033
  • بازدید سال : 33,796
  • بازدید کلی : 2,879,226